Відповідно до річного плану відділу освіти Жашківської міської ради та на  виконання Інструктивно-методичних рекомендацій щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти, а також  з нагоди відзначення у 2018 році знаменного ювілею: 100 – річчя від дня народження Василя Сухомлинського   в  закладі  02.11.18 року проведено спільні з ЗДО №3 педагогічні читання «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю: дошкільна освіта – початкова освіта». 

 30  листопада  в закладі  проведено педраду   «Створення в колективі навчального закладу умов для творчої роботи педагогів та учнів».  На  педагогічну  раду   виносились  питання: 

  1.     Семінар – тренінг «Профілактика емоційного вигорання серед педагогів»                   /Завада Р.П./

   2 .      Самоаналіз власної діяльності та самоосвіта – реальні шляхи підвищення професійної майстерності педагога                                                                                                                         / Присяжнюк Л.Й. / 

 

 

Download
Аналіз роботи закладу за 2017-2018н.р. та план роботи на 2018-2019 н.р.
аналіз роботи за 17-18.pdf
Adobe Acrobat Document 792.8 KB

 Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, завдяки обстановці творчої праці в педагогічному та учнівському колективах.                 В.О.Сухомлинський 

  У школі діє ШМУ. В 2017 році до колективу прийшов молодий спеціаліст, вчитель інформатики, Цимбал Н.В. Адміністрацією навчального закладу відвідуються уроки вчительки з метою надання методичної допомоги. Керівник методичного об’єднання залучає постійно молодого педагога до співпраці. Проведено анкетування, надаються необхідні рекомендації, проводяться засідання ШМУ.

 


21 березня в закладі відбулась педрада - практикум "Педагогічні інновації, їх практична реалізація".  В ході активної роботи педагогічної ради кожен учитель мав змогу поділитись власними прийомами, формами та методами роботи, а  також ознайомитись з інноваціями, які використовують колеги. Були продемонстровані презентації, роботи учнів та обговорювалось питання результативності застосування  інновацій на уроках. 

                                   Проблеми, над  якими працюють

  шкільні методичні об’єднання:

Проблема МО класних керівників: «Формування в учнів національно – патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій народних ремесел на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства»

 Проблема МО  вчителів початкових класів: «Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках в сучасній школі»

  Проблема МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу: «Формування та розвиток ключових і предметних компетентностей учнів у процесі шкільної суспільно – гуманітарної освіти»

  Проблема МО вчителів природничо- математичного циклу: «Компетентнісно- орієнтований  підхід до навчання»  

 

Педагогічний колектив школи  працює над проблемою 

 «Розвиток інтелектуального і творчого  потенціалу  уроку як умови формування інноваційної культури школи»