Відповідно до річного плану відділу освіти Жашківської міської ради та на виконання Інструктивно-методичних рекомендацій щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти, а також з нагоди відзначення у 2018 році знаменного ювілею: 100 – річчя від дня народження Василя Сухомлинського в закладі 02.11.18 року проведено спільні з ЗДО №3 педагогічні читання «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю: дошкільна освіта – початкова освіта».
30 листопада в закладі проведено педраду «Створення в колективі навчального закладу умов для творчої роботи педагогів та учнів». На педагогічну раду виносились питання:
1. Семінар – тренінг «Профілактика емоційного вигорання серед педагогів» /Завада Р.П./
2 . Самоаналіз власної діяльності та самоосвіта – реальні шляхи підвищення професійної майстерності педагога / Присяжнюк Л.Й. /
Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, завдяки обстановці творчої праці в педагогічному та учнівському колективах. В.О.Сухомлинський
У школі діє ШМУ. В 2017 році до колективу прийшов молодий спеціаліст, вчитель інформатики, Цимбал Н.В. Адміністрацією навчального закладу відвідуються уроки вчительки з метою надання методичної допомоги. Керівник методичного об’єднання залучає постійно молодого педагога до співпраці. Проведено анкетування, надаються необхідні рекомендації, проводяться засідання ШМУ.
21 березня в закладі відбулась педрада - практикум "Педагогічні інновації, їх практична реалізація". В ході активної роботи педагогічної ради кожен учитель мав змогу поділитись власними прийомами, формами та методами роботи, а також ознайомитись з інноваціями, які використовують колеги. Були продемонстровані презентації, роботи учнів та обговорювалось питання результативності застосування інновацій на уроках.
Проблеми, над якими працюють
шкільні методичні об’єднання:
Проблема МО класних керівників: «Формування в учнів національно – патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій народних ремесел на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства»
Проблема МО вчителів початкових класів: «Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках в сучасній школі»
Проблема МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу: «Формування та розвиток ключових і предметних компетентностей учнів у процесі шкільної суспільно – гуманітарної освіти»
Проблема МО вчителів природничо- математичного циклу: «Компетентнісно- орієнтований підхід до навчання»
Педагогічний колектив школи працює над проблемою
«Розвиток інтелектуального і творчого потенціалу уроку як умови формування інноваційної культури школи»